4 Aralık 2011 Pazar

24 Kasım

24 Kasım günü öğretmenler günü..Öğrencilerimin yazdığı şiirler, mektuplar beni çok mutlu etti.. Hak etmediğimiz bir maaş, köle gibi her işe koşturulmamız ve daha bir çok olumsuzluktan sonra..Onların gözlerindeki ışıltı, bazı öğrencilerin gözlerindeki sanki anne sevgisini anımsatan ışıltı, bir sözcüğünüzle gelişen mutlulukları...İşte bu her şeye değer..

Uzun zamandır yazamadım..Grip salgını sanırım başladı..Gece 4te burnum tıkanmış uyanıyorum, okula gitmeden önce vitamin,tylol hot, tost ..Doğru okula..Ve nöbette tekrar ceryanda kalınca grip..Bu hafta 7 gün çalıştım..Yani bugün de..Ve yarın Pazartesi..Haftanın 6 günü okuldayım zaten..Bu hafta hiç tatilsiz okul , ders..Fizik konularında elimden geldiğince çok soru çözüyorum.. Ama eve geldiğimde sağ kolumda bazen öyle bir ağrı oluyor ki.. Bir saat koluma masaj yapıyorum..

Bugünlerde pilim bitmeye başladı..Şöyle 3 gün bir tatil yapabilsem..Tatil dediysem evde uyuyabilsem..

ŞÖK toplantı tutanaklarını teslim ettim..Stratejik plan okul temsilcisiyim..Tüm planı ben oluşturdum..Maliyet analizini bile ben yaptım.Fotoğrafları ben çektim.Şimdi onun raporu varmış, onu halletmem lazım.Ve yazılı sorularını oluşturmam lazım...

Üffff..Çok işim var çok..

24 Kasım la ilgili beni çok duygulandıran şiiri paylaşıcam yakında..
Görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder